Filtrul de particule DPF
Autoturism, Autoutilitara, Camion Diesel
Orice sofer care are o mașină diesel modernă, furgonetă, camion, știe ce este un filtru de particule. Sunt șanse mari ca acest proprietar de masina sa sufere din cauza problemelor create de filtrul de particule DPF. Filtru de particule DPF este o parte a vehiculului tău, care capturează particulele carburantului diesel și funingine de la gazele de eșapament și le elimină. De asemenea, DPF se menține curat datorita procesului de regenerare. În teorie, DPF (Filtru de Particule) poate să funcționeze la nesfârșit datorita posibilității de regenerare, cunoscută ca "regenerarea spontană". Pentru acest scop , regenerarea DPF (Filtru de Particule) are nevoie de temperaturi înalte (peste 600ºC) pentru a înlătura eficient funinginea și particulele. Ca consecință, vehiculul tău poate ajunge la aceste condiții doar pe șosele, autostrăzi și drumuri de țară ocazionale, unde mașina ajunge la viteze înalte. Totuși, realitatea este diferită: ambuteiaje și călătorii scurte în oraș reduc eficiența acestui proces de curățare. Lumea reală impune o cale diferită de utilizare a mașinii, decât cea pe care au avut în gând inginerii, când au proiectat DPF (Filtru de Particule). Faptul că automobile deseori se exploatează la distanțe scurte, și sistemul de emisie nu se încălzește suficient, este ceea ce cauzează apariția semnalului de avertizare îngrijorător a DPF (Filtru de Particule).
Dacă aveţi instalat Supertech® pe maşină, atat în cazul motoarelor pe benzină cât şi în cazul celor pe morină, veţi avea un consum redus cu 6-13% şi reduceţi emisiile de carbon cu până la 80%. Afla detalii